środa, października 13


a więc tak mam czwartek, ten zaraz po srodzie (; eh. dziś jets trzynastego paxdziernika. boje się. ehh, czoraj nie miałam siły tutaj jzu wchodzić , ale opis znajdziecie na moim photoblogu. www.egeszege.fbl.pl . zapraszam. 

a dziś w szkole ogólnie ok. byłam jakas nie obecna na lekcjach, na wf stałam w kącie z atoz e gadałam sobie z japą o nie wiem czym, Angela grozi mi plota za to ze powiedziałamz e łazi z Bulą . omg. nie przezywaj tak babsztylu. bd dobrze , kazdy pzrezciez wie ze to nieprawda. o 17 ide do karcika z kinga na film a potem idmey na urodiny mundka na chwile. bo nei znam tam ludzi nie bd tam siedzieć tylko tzrba mu jakieś prcenty kupić . ehh, coś sie wymyśli.  ale tak czy tak  jakos po 22 musza być w domu. a jutro nei ma skzoly nie ida na ta akademie , wale na to. nie chce byc w tej trójce klasowej. wr. dobra ide suszyc włosy . pa (;