poniedziałek, października 25

słysze mame jak śpiewa.omg. u mnei chyba zły głos jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. (: . dobrze ze mój atta fajnie śpiewa. hehe. w ogóle to jest mi cholernie bardzo fajnie. byłam na treningu . trzy godziny w iskrze . TRZY! . omg. i sie jakoś nei zmęczyłam, omawialiśmy nowe stroje na truniej w sielesi. w ogóle to zapraszam na niego. odbedzie się 20 listopada w FUN CITY!. bd świetnie (:.  Olka dzis do mnei zazdzwoniła i mówiła coś o krakowie z echce przyjechac tez do mneiz  rozdicami potem ona zostanie u mnei na sylwestra a potem aj pojade do niej na ferie . hhhhhhm. musze pogadac z mamą , tylko ejeszcez ADKA musze ściągnąc do Warszawy w styczniu czy tam lutyyyym. omg , che cie widziec . haha. werie mam 15 stycznia a nie 14 lutego ?! , i moje plany z pauliną szlak trafił!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Ja nie wytrzymam jak sie z tobą nie spotkam. bo ja tak hce . wr < 3 . kocham cie paszczurze mój. < 3 tititi.
zaspiewaj mi kochanie. (: !!!!!!!!!!!!


zdjęcie takie nie dzisiejsze, le nie mam innych. joł.